mybigthings

Alla inlägg den 24 mars 2011

Av mybigthings - 24 mars 2011 20:06

Vilken relation är viktigast att den är bra för dig??
Till dig själv, så DU mår bra och kan visa det utåt     33.3 %
Till barnet     16.7 %
till dina kompisar/vänner     16.7 %
din livskamrat

Såhär såg det ut. Inte så många som röstat. Kom igen då!!!! Mera nästa gång tack babes och toyboys(om några grabbs läser den. min farsa kanske..)


chao för nu blir det sveriges värsta bilförare


Av mybigthings - 24 mars 2011 19:45

       Var igår på me & I party hos en vän och släkt kan man mycket väl kalla henne. Var superdupertrevligt. Mycket skratt och roliga samtalsämnen. Så mycket tokigt

 Köpte till att börja med yogabyxor till mig själv. Kallar de väll mer mysbyxor. Me really LIKE!! Kommer användas mycket till allas glädje..

 

Den här ville jag verkligen ha till båda grabbarna. Men gillade inte bakgrundsfärgen så den gick bort. Tyvärr för jag älskade motivet. Hade det varit turkos hade den varit i min ägo nu. Kanske tur jag inte designar barnkläder när jag tänker efter. Hur skulle det se ut??

Till min gulleunge Hugo som skall få dessa i storlek 74/80. Kommer bli toppen!

Och slutgligen denna gröna jacka som jag älskar. Älskar me & I jackor!! Har denna jacka i alla storlekar(ja 86-104..) men nu skall Hugo bugo få sig en 74/80.


Edwin fick inga kläder denna gång. Alltså tycker inte vi shopar så mycket kläder MEN när ögat kommer till garderoben inser jag att jag förnekar ett klädmissbruk till barnen. När jag tittar i egen garderob förstår jag att klädkonton inte går till mig och S...


Känner Ni inte igen er. Barnen smutsar, smutsar och åter smutsar. Tomt i garderoben och ett förnekande att alla kläder är i tvätten trots tvättmaskinen går varm!!! Är det någon som känner igen sig i detta. OCH då när tvättilet kommit och korgen är tom så är garderoben proppfull igen.


MEN måste tillägas att våran tvättkorg sällan är tom trots tvättning titt som tätt!


Kram

Av mybigthings - 24 mars 2011 10:06

Vardag idag med gnäll på morgonen, S som jag missade när han åkte. Sov nog som en stock. Vaknade iofs av att hans klocka ringde, sedan somnade jag snabbt. Hörde Edwin skratta före 6. Gick och skällde lite. Hugo vaknade. Vägrade somna om. Jag ville sova...


Ja och 7.30 steg jag upp efter barnen härjat på. Älskar att dra mig på morgonen. S gillar att sova toklänge, men jag gillar att dra mig länge. Har svårt att somna om sedan vi fick barn faktiskt.


Nu sover hugo och edwin är på dagis. Härligt. Får lite egentid.


Kan berätta att nästan alla tomatfrön har börjar bli plantor. Länken är från vilka frön jag satte av tomaterna. Snart skall de alltså skolas om och jag längtar. Kanske till helgen. När en planta skall skolas om är när 3:e bladet kommit upp. Först får en blomma 2 hjärtblad och sedan kommer karraktärsbladen. Då brukar jag skola om efter 3-4:e bladet. Längtar!! Vill gärna se smultronen bli något oxå.

Vill ha sommar nuuuu. Men snön ligger ännu tjock här uppe i Norrland med kanske ½ meter snö ungefär. Inte ens i närheten av att rabatterna vill titta fram. Suck!


kram kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards