mybigthings

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Hänt sedan sist?

Av mybigthings - 30 januari 2014 13:23

En hel del. Fått ett till barn. Minna. Vilken tjej. 7 månader nu. Galet mycket liv i denna krabat. Förlossnigen gick bra. Graviditeten sämre. Hatar foglossning. Gillar egentligen inte heller att vara gravid. Varför utsätter man sig då för detta 3 gånger? Frågade jag mig flera gånger denna graviditet. Vissa mår så rackarns bra. De kanske tar hand om sig bättre än jag. Är dålig på det mesta när det gäller mig själv :). Träna osv. Ja egentligen gillar jag att träna. Men svårt ta sig för och tröttheten skyller jag på. Fast det borde ju vara tvärtom. Oj nu vill jag bli pigg. Jamen träna då ...


Jo och Minna då. 3e trollet och 3:e underverket. Kan inte bli fel och oj vad roligt vi har ibland i röran. Vilken röra det blir. Förstår familjen annorlunda med 12 st barn. Blir kaos. Skratt och mer kaos redan vid 3 barn. 2 bajsar och 1 kräks. Svårt och underbart vissa stunder. 1 studsar, 1 förhindrar man så gott det går att hon inte ramlar när hon ställer sig mot allt och 3:e kommer rusande och hinner ge 1:an ett tjuvnyp och nästan göra så att 2:an ramlar.


Ha en bra dag

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mybigthings - 7 april 2019 10:10

Hanen. Kanske inte den bästa bilden men kolla öronen!!! Honan. Hon är sååå söt och på gång. De här med kattungar va riktigt kul. Mysigt också. ...

Av mybigthings - 22 mars 2019 13:27

2 Stycken blev det. Vilken resa... Både ?? och ???? har det varit. 2 överlevde. De andra 4 väntar på begravning i vår. 4 små ?. Eller änglar för att de inte gick bra. 50 och 60 gram vägde de så otroligt de överlevde små liven som är kvar. Det här...

Av mybigthings - 13 mars 2019 22:19

Närmar sig med stormsteg nu!!! Dag 64 idag och är såååå mysigt. Hon förbereder sig sakta men säkert. Äter, sover, Mera mån om sig själv, gången är sekigare. Hon är inte riktigt lika alert som hon brukar. Sista veckan samlar kattungarna på sig pä...

Av mybigthings - 5 mars 2019 18:35

Ja de är mitt jobb. Sjuksköterska i hemsjukvård. Varit de sedan 2015 tror jag att de togs steget från min sida. Började banan som sjuksköterska 2006. Då på lasarettet. Rätt trevligt de med men in och ut väldigt fort. Akutvård när den behövs. Passa...

Av mybigthings - 5 mars 2019 18:23


Växer så det knakar. Äter massor och bebisarn börjar vara 12-14 cm långa. Inte länge kvar nu. Sover mera. Äter ägg och slickar golvet som en hund ?. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards