mybigthings

Alla inlägg under december 2012

Av mybigthings - 6 december 2012 20:40

Vart tog den tiden vägen? Fattar det absolut inte. Så klok. Fattar inte heller hur han kunnat bliva klok. Jaja.

Ja den 12 december fyller han men jag VET att jag inte kommer att blogga igen tills dess. Tänkte bjuda på lite kort från liten till ja större


Jag här var han inte stor våran Edwin. Någon månad max


    

Här med våran fina underbara förra katt Bombay. Saknad av både jag och Edwin. Kanske var Edwin 6månader


 


Kring 1år och jagade snöflingor. Oj vad vi skrattade åt denna sötis.

 

2åringen. Ja han ser superliten ut..Måste juss och pass hunnit fylla.


 

Edwin 3år på hästen.


   

Denna sommaren i full huggning med målning.


Men en sak som är konstigt är att när Hugo kom till världen 2010 så har vi nästan inga kort det året på Edwin.Ja vi hade nog full rulle. Dock är det väldigt lite kort på Hugo själv om man jämför med hur mycket kort som togs på Edwin när han var ett spädbarn.

Njut för det har vi gjort dessa år. Vissa dagar rätt slitigt och när jag tänker efter så kom jag inte alls ihåg hur det var att leva utan barn... Som bortblåst

Ovido - Quiz & Flashcards