mybigthings

Alla inlägg under maj 2012

Av mybigthings - 20 maj 2012 14:22


Jobbat natt inatt så är väldigt trött i bollen just nu. Blir ett inlägg ändå. Disken är kvar. Ingen rör den. Lovar ...


 

Det var vårmässa här i stan och vi var såklart där och tittade på folk, handlade något smått och karusellerna. Våra barn älskar karuseller och mamman och pappan står bredvid och ler. Hoppas innerligt båda 2 att slippa åka med.. Bara tanken på karusell får mit huvud att snurra. Förstår fortfarande absolut inte hur våra barn kan tycka att det är roligt. Absolut jag sätter båda med glädje i en men absolut inte jag själv. Gröna lund skulle vara en upplevelse i sig.


     


Sedan har käre Linda:s katt fått bebisar och det är så mysigt att åka dit och lukta och mysa lite. Gärna mysa men en kattbebis, men en till katt?.. Nä tack   Räcker så gott med Milev. Dock är ju Milev otroligt snäll och sover tom med mig när jag jobbat natt om han får för mig förstås..

Men nog om detta skall vara med lilltrollet en stund nu!!

Ha en bra söndag!

Chao

Ovido - Quiz & Flashcards