mybigthings

Alla inlägg den 3 mars 2011

Av mybigthings - 3 mars 2011 19:17

hm, Header är inte min starka sida:). Kanske Ni märker? Jojjo? Hjälp .

Lade den i 750pixlar, FAST kanske inte riktigt som bloggplatsen rekommenderade.


Men det här är mina UNDERBARA liljor som har hängt med i 3:e rabatten nu. Blommar galet mycket. Namnet kommer nog till sommaren. Just nu är namnbestämningen översnöad med sådär 50cm snö. Minst.


Liljor äro underbara. Dock INTE liljebaggar. I somras var kampen liljebaggar vs MIG stor. Jag kan säga att jag VANN. Segern var min. Knepet? Jo, tog faktiskt något så hemskt som "super 10" blandat med vatten. Såpa kunde slänga sig i väggen.


Kram och ha en bra kväll!

Av mybigthings - 3 mars 2011 15:41

Det måste ju vara en god maträtt? Nja, faktiskt bara bulgur. Grov bulgur älskar jag. Den vanliga är sådär. Prova bulgur och för er som hittar en bulgud kanske vi kan börja tro tillsammans?


Mat
Av mybigthings - 3 mars 2011 10:48

Välkomna hit! Varit sugen ett tag på bytta bloggadress och nu blev det av! Firar detta med rosa text denna underbart blåsiga, soliga Norrlänska förmiddag som börjar nära sig lunch.

Vad skall Ni äta till lunch? Här blir det kyckling fylld med bästerbottensost och till detta serveras bulgud.

Kram

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards