mybigthings

Alla inlägg den 20 april 2011

Av mybigthings - 20 april 2011 21:19

Ja så är det för er som funderar.


Hans förkylningsastma ser vi båda föräldrar stor skillnad på. Mindre hosta vid ansträngning och sover betydligt bättre på nätterna. Inatt från 19-07. Det händer typ aldrig så det tackar vi för . Ja med välling mitt i, men det är ju inräcknat i min värld.


Dock äter han fortfarande inte riktigt med samma aptit som förrut. Vet dock inte om det beror på en liten trots just nu mot allt jag stoppar i hans mun. Går bättre att mata för S. Kanske beror på att jag ger honom antibiotika 3ggr/dag..


Snart blir lillgrabben 11 månader. Vart tog den tiden vägen?? Funderar fortfarande... Funderar faktiskt väldigt mycket fortfarande. Helt otroligt. Vilken resa.


Hugo säger nu:

Brrrrmm(ja väldigt mycket brum hos oss faktiskt)

Mama

Papa

Mpa(lampa)

mmm


Gör istället desto mer:

*Klättrar helst han kommer åt..Tyvärr.

*Tar några steg beroende på humöret.

*Nyps

*Bits och sliter

*klappar händerna

*Slår på knäna

*Vinkar

*Spottar med läpparna

*Plaskar

*Slickar och stoppar ALLT i munnen. Framförallt grus har han kommit på är toppen..

*Går mot precis allt och skjuter föremålet om det går

*Halvkrypande ibland på vänster knä och ibland krypande

*Har pincettgrepp, håller i nappflaskor själv


Ja ganska vanligt för en 11 månaders tror jag faktiskt.


Påsken närmar sig! Härligt, härligt!


Chao och sov gott!


Ovido - Quiz & Flashcards