mybigthings

Alla inlägg den 7 april 2011

Av mybigthings - 7 april 2011 19:02

Här kommer en personlighet/husdjur som jag saknar ofta. Bomby hette han och vi avlivade honom hösten 2008. Pga många omständigheter och vi hade verkligen försökt hitta ett bra hem till honom. Men han saknade mig för mycket. En goare katt får man leta efter.

Våran nuvarande katt är oxå fin, men det är liksom aldrig samma sak.

  

En bild på S ben i turkiet 2008 ja och havet förstås. Edwin var 10månader och var vid detta tillfälle på barnvakt hos kusin S. Går det annat än längta och drömma sig tillbaka??


  Gillar inte alls att vara på bild i bloggen och håller verkligen låg profil. MEN idag one and me only(ja en annan kändis för mig bredvid men inga namn nämda). På min brors 40 års fest. HUR kul som helst hade vi. Jag är en riktig pajas för er som inte visste det. En riktig teaterapa är jag. Blir som en helt annan person. Underbart

      

Ett lyckligt ögonblick!

Vårat bröllop/överaskningbröllop..

och sonens dop.

Lycka!

Kärlek!

Min make håller oxå en låg profil i dena blogg, men detta kort bjuder jag oxå på.


Har rensat i externa hårddisken. Därav alla gamla kort.


Skall börja jobba i slutet av maj. Nu är det bestämt

Hugo skall inskolas dagen efter hans 1årsdag. Jag skall ta första inskolningsveckan. Sedan skall S ta den andra och jag jobbar då. Oj, vad spännande det skall bli. Längtar.


Edwin skelning resulterade i ett besök på ögonmottagningen inom senast 1 månad. Då blir det antingen lapp för ögar(höger) eller glasögon.


Imorgon blir det kiropraktor pga låsning i bröstryggen och sedan kärt besök hos våra fd grannar genom skogen där vi bodde förrut. Saknar egentligen alla våra grannar men de är de vi har mest kontakt med nu.


Ursäkta dålig uppdatering. Orken har inte funnits. Undra om Hugo håller på att få vattkoppor. Såg ut som en finnig tonåring ikväll:). Fast jag har haft fel förrut. S trodde han hade dreglat för mkt.


Kram och ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards