mybigthings

Alla inlägg den 4 april 2011

Av mybigthings - 4 april 2011 12:35

Har sorterat kort idag på externa hårddisken och fann dessa..

Kanske inget man suktar efter. Från grabbarnas graviditet. Riktigt på sluttampen. Känslan av fotboll och nära mållinjen var nog det enda i mina ögon.

Tror ingen annan känsla fanns där.

Gick med Edwin upp 12 kg i v 38.

Med Hugo var det 11 kg länge som vågen visade.

Såg på träningen igår 2st med gravidmagar och kan för mitt vetande inte förstå hur de kan träna styrketräning och ens få upp sig i sit ups. Tom jag har svårt med situps och de bara fick sig upp som ingenting. Jaja.

Edwin i v 37. Han kom i v 38.

Smärt och smidig var jag bara nästan.


      Hugo var det värre med. I v 38 här. 2 dagar före. Hans graviditet var underbar och kommer jag alltid minnas...Nja inte riktigt men det är så jag minns det!!


Ja som Ni ser är jag en fotbollsmorsa redan nu. Hoppas de börjar med någon sport som har en boll i sig så kanske vi kan skratta åt detta tillsammans.


Kram

Edwin · Hugo
Ovido - Quiz & Flashcards