mybigthings

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av mybigthings - 14 maj 2011 17:21

Tycker S har hunnit mycket men det tycker han absolut inte själv. Bänkskivor, diskhon och lite spånskiva är på plats.


Annars då? Ja, men varit och tränat. S och Edwin har kört moped hit och dit. Är fortfarande sur över att min svarta sammetsiris är borta.   Katt eller människa. Gör mig lika sur ändå.


Varit på våran fina trädgård här i tätorten och lämnat henne en rikting på våran tomt för tips på hur våran portal och rabatt mellan garage och hus. Kommer bli toppen och hon som äger trädgården är otroligt duktig. Själv älskar jag blommor, MEN är det ett helhetsintryck som skall skapas så lämnar jag gärna över till en annan kunnig för tips och råd. Alltid jag som bestämmer i slutändan men bra med tips. Buskar är inte min starka sida. Inte rosor heller för den delen. Gillar andra perenner bättre egentligen. Fast rosor och buskar är tacksamma växter i detta sammanhang. Lägger förhoppningsvis ut bilder när det är klart.


Alltså i helgen köksplaner

Och

nästa helg tjejfest fredag, minigrävare för portalen och runt huset. Spännande med andra ord.


Kram och hare bra!

Ovido - Quiz & Flashcards