mybigthings

Direktlänk till inlägg 13 oktober 2011

Stort grattis till våra grannar!

Av mybigthings - 13 oktober 2011 19:03

Till deras grabb. Grabbstarkt vare här. 2 grabbar vi och sedan de 1 grabb!


Skall bli kul att se deras lilla knyte när de känner sig redo för lite fika. Eller ja bara en liten snabbis besök. Alltså små barn, hur söta får de inte vara. Nästan skrika hur mycket de vill men alltid söta ändå.


Edwin höll dock på gå mig verkligen på nerverna med sitt skrikande. OCH sedan hur snäll som helst när vi hade besök eller åkte bort. Fast då fick man lida när man kom hem igen med ännu mer skrik. Konstigt ändå att jag NU inte upplever det som så jobbigt. Kommer säkert bli en sådan här jobbig morsa och svärförälder som bara..


-Ja Hugo och Edwin var helt underbara, bråkade aldrig, ingen trots, när nästan som att Ni inte existerade utan bara var HELT underbara.


Ja ungefär så säger mina föräldrar och S föräldrar.


Nu är Edwin febrig och alla 3 grabbarna sover. Ja, den äldste är ju drygt 30 så han kan man kanske inte kalla grabb längre


Edwin somnade faktiskt redan 17.00 idag. Han vägrade erkänna under hela dagen att han var trött. Vägrade i sten. Tills jag berättade om kriget i magen som pågår under en förkylning, 1 alvedon supp och 1 glass. Då däckade han.


Ha en underbar kväll nu!

Kram

 
 
Johanna

Johanna

14 oktober 2011 07:38

Å va mysigt, jag vill också mysa med en nyfödd bebis=).

Ja jag förstår at Edwin inte är kry, tveksamt hann hinn fräscha på sig till imorn förstår ja... om ni inte kommer så ska ja baka en alldelens egen tårta åt er nån gång om den blir god dvs=).

Puss och vi kan väl höras imorn på fm få se hur ni mår.

http://abeautifulmess.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mybigthings - 7 april 2019 10:10

Hanen. Kanske inte den bästa bilden men kolla öronen!!! Honan. Hon är sååå söt och på gång. De här med kattungar va riktigt kul. Mysigt också. ...

Av mybigthings - 22 mars 2019 13:27

2 Stycken blev det. Vilken resa... Både ?? och ???? har det varit. 2 överlevde. De andra 4 väntar på begravning i vår. 4 små ?. Eller änglar för att de inte gick bra. 50 och 60 gram vägde de så otroligt de överlevde små liven som är kvar. Det här...

Av mybigthings - 13 mars 2019 22:19

Närmar sig med stormsteg nu!!! Dag 64 idag och är såååå mysigt. Hon förbereder sig sakta men säkert. Äter, sover, Mera mån om sig själv, gången är sekigare. Hon är inte riktigt lika alert som hon brukar. Sista veckan samlar kattungarna på sig pä...

Av mybigthings - 5 mars 2019 18:35

Ja de är mitt jobb. Sjuksköterska i hemsjukvård. Varit de sedan 2015 tror jag att de togs steget från min sida. Började banan som sjuksköterska 2006. Då på lasarettet. Rätt trevligt de med men in och ut väldigt fort. Akutvård när den behövs. Passa...

Av mybigthings - 5 mars 2019 18:23


Växer så det knakar. Äter massor och bebisarn börjar vara 12-14 cm långa. Inte länge kvar nu. Sover mera. Äter ägg och slickar golvet som en hund ?. Kram ...

Ovido - Quiz & Flashcards