mybigthings

Alla inlägg den 14 mars 2013

Av mybigthings - 14 mars 2013 11:45

Ja vi har hunnit vara ute och få i oss d-vitamin allihopa. Magsjukan är borta. Magen är kvar. Ja dagarna flyter på i en lagom sakta takt i mina ögon. Får gärna gå fortare :)

I tisdags var vi till barnmorskan och hjärtljuden var kring 150 slag/min. Livligt värre där inne.  Ja samma slag som grabbarna och vi väntar med spänning till den 29 juni.

Idag kommer en goding till vän oxå så vi får surra av oss lite. Blir med gokaffe. Ja ibland är kaffe gott. Pappa mine har hjälpt mig idag och lämnat Edwin till gympan. Tack gode gud att käre fader finnes. Ibland blir jag bara mån om mig sjävl och måste be om hjälp. Hatar att be om hjälp. Att det skall vara så svårt. Känner mig sårbar och alldeles naken när jag ber om hjälp.. Konstig människa jag är.


Nä nu värma lite mat till trollen så väntar främmen sedan

Chao


Ovido - Quiz & Flashcards