mybigthings

Alla inlägg den 30 november 2012

Av mybigthings - 30 november 2012 14:24

 

Tror vi använde detta kort som julkort förra året. Snart dax för lucia. Om 1 vecka är det genrep för mor och farföräldrarna på våran förskola. Känns väldigt konstigt. Overkligt. Nu äre jul snart igen. Och jul innebär kaos för oss och vi har inte ens stora barn. Edwin fyller år. Kalas hit och dit, få ihop alla familjer att vilja fira samtidigt. Ja och våra föräldrar är inte ens skilda. Så vad finns att klaga på. Nja ingenting. Fast att jobba massor är oxå kaotiskt. Både jag och Sammes december brukar innebära mycket jobb. Andar går på lågvarv och vi varvar upp. Förra december jobbade jag 18/31 dagar..

Skall jag inte göra om igen. Var lite väl häftigt.


Hugo har börjat vara utan blöja oftare och oftare. Snart ryker tutten oxå. Skämmer verkligen bort honom med denna skrikstoppare som jag kallar den. Men på julafton åker den. Skrik, gnist och tandsmärta. Får se hur det går att sova då när jag jobbar natt i jul. Inget jag gruvade mig för men tanken slog mig nu. Tur jag har en man som är duktig på att hålla honom borta från detta. Jag är duktig med blöjfrihet och han med tuttfrihet.


Ha en bra helg

Ja en ny header blev fixad :)

Ovido - Quiz & Flashcards